Hoppträning

Igår kväll var det hoppträning som gällde precis som lla andra tisdagar. Red fram lite och Louie var relativt lugn men han kickade till ganska högt då och då. Han har nyligen bytt bakskydd och jag misstänkte att det kanske var dem som störde. Han har alltid haft långa skydd men nu har de bytt till korta och när vi tog av dem så vips slutade han sparka och tog det lugnt. Så nsta vecka ville Louis att jag skulle pröva att hoppa med lindor vilket jag tycker låter utmärkt. Hoppas att han inte stör sig på det. Hoppningen gick i alla fall  bra, lite merkarbetsövningar fån början och sen lite kombination och bana Det gick superbra så fort jag lärde mig att lägga fram handen tillräckligt mycket i kombinationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0