Grym ponnihäst!

Måste säga att Louie är den grymmaste hästen jag någonsin suttit på!
95 cm  dubbelnolla! Hade det lite jobbigt på framridningen då Han sparkade mot skänkeln i skritt men i resterande gångarter akötte han sig perfekt!  Innepå banan fick vi världens flyt och många riktigt fina språng. Slutade med en 6:e placering vid ca 55 starter. Otroligt duktig!
105 cm så var framridningen bättre, han skötte sig bra och var sammarbets villig. Inne på banan gick de första 3 hindrerna bra sen rånade jag lägga honom extremt fel på ett hinder så vi hamnade mitt i det, fick göra en volt för att sammla ihop mig själv igen men sen gick resten av banan som smort!
Filner och bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Nu har jag en fototävling på min blogg med temat Sommar :D Var gärna med, fina priser ;)



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/april/fototavling.html

2012-04-30 @ 20:16:40
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0