Mitt emellan företagsekonomi och svenska

Har just nu min längsta rast i veckan på 15 minuter och jag har precis haft företagsekonomi redovisning om 1700-talets  ekonomiska samhälle. När svenskan börjar blir det feedback på våran essäuppgift om språksociologi och sen blir det lite mer skricande på den tror jag. Jsg är i princip klar eftersom jag jobbade långt in i natten på den eller nja... Rättare sagt gick jag och lade mig vid halv 1 för jag kom inte på någonting att skriva. Gick upp igen senare skrev klart och gick och la mig 4. Nu är jag trött men jag åker tillsallet så fort jag är klar i skolan och sen åker jag hem och sover och kanske pluggar och tränar när jag vaknar. Beror på hur dagen blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0