Lektion

Efter mina fullt seriösa inlägg igår kan jag berätta att jag hade hoppträning på kvällen. Vi gjorde extremt bra övningar började med att rida hästen BARA för vikterna utan någon hjälpa alls från handen på volter. Svårt men lärorikt. Sen hoppade vi övningar där vi svängde på varierande stora och små volter. Svårt det med, skärskilt om man har en häst som är rak i sig själv. Sen blev det lite övningar på hinder innan vi avslutade. Tränade från 20.30-22,10 i princip så kom hem 23. Ganska trött och orkade inte blogga men det var det här jag gjorde igår och idag kommer en film 

Kommentarer
Postat av: elsa

vem tränar du för nu? :)

2011-09-09 @ 07:09:56
Postat av: linnea

Din ponny är sjukt fin! :)

2011-09-09 @ 09:12:06
URL: http://uppsalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0