House of Wax

Sitter just nu här hemma i soffan och kollar på filmen House of vax. Det är en grymt bra skräckfilm enligt mig. Spännande och läskig.
6 personer är på väg till en fotbollsmatch. De stannar över antten på ett ställe, bilen går sönder ochde tvingas att gå till närmaste stad. två av personerna går in i staden och de upptäcker snart att allt är av vax. förutom 2 personer....
Det händer hemska saker och människor blir vaxade och flodda till döds... Längre har jag inte kommit men jag ger er trailern att titta på medans jag kolla rklart på filmen.

Kommentarer
Postat av: Elin Winberg

SV: Haha okej, men det är jädra bra musik i alla fall! :D

2011-09-03 @ 03:47:52
URL: http://elinwinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0