Dumma Mej

FÖrlåt för dålig uppdataring igår men jag hade fullt upp med packa, städa och med Pojkvännen. Ikväll åker jag ju till London flyget går 18,25 och jag kommerhem till arlanda 21.25. Sen kväll men väldigt värt. Jag åker med mina kompisar Philip och Wille och Philips Familj. Kommer bli super kul! Jag får se om jag hinner göra några tidsinställda när jag kommer hem men troligen kommer jag ha fullt upp med att packa.
Lovade ju att det skulle komma upp en film. Den kommer så fort jag hinner, ska försöka lägga upp den innan jag sticker.
Philip ;)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Hare så najs i Looondoooneeeet :DD

2011-09-09 @ 08:09:57
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0