2011-09-17

Hejsan allihopa. Idag vaknade jag hos min kära pojkvänn. Hade det jätte mysigt innan jag behöve åka iväg till stallet. Tog bussen från Storvreta kl halv 13 och sen bussen till säva från stran 13.10 Min hand mår mycket bättre så  jag red ut tillsammans med Elin. Pam och Pepsi tyckte det var super kul. De verkligen njöt av det. Vi tog tag i våran nyfikenhet och hittade en "stig" med ett über stort dike. Asså våra hästar kan ju snart gå os i dikes hoppning.
Nu sitter jag i alla fall här hemma.nu duschad och fräsch. Ska fixa lite innan jag troligt vis drar in till stan igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Vad skønt! Jag sitter just nu vid en norsk dator så jag kan inte skiva ordentliga :O ø.

Ær den lika blå fortfarande?

2011-09-17 @ 19:13:48
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0