Väldigt hög feber

När jag gick och lade mig igår frös jag som jag faktiskt aldrig hade gjort tidigare. Vid 11 vaknade jag med kramper i hela kroppen, de fortsatte framåt till halv1, jag kunde inte röra mig eller göra någonting. Kl 1 gick jag till mina föräldrar, jag hade 40.9 graders feber och mamma ringde sjukvårdsupplysningen de sa en massa saker men jag skullle i alla fall proppa i mig alvedon. Vid det här ögonblicket trodde jag seriöst att jag skullle dö. Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.
Jag är i alla fall vaken nu inte riktigt lika hög feber men jag mår inte alls bra, tyvärr. Får se hur dagen blir. Om jag får liknande kramper igen blir  det att ringa 112 eller sjukvårdsupplysningen på en gång.¨¨

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, krya på dig!

2011-10-05 @ 17:42:23
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Jenny Zettergren



Vad jobbigt.



Krya på dig=)

2011-10-05 @ 20:00:45
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se
Postat av: Hemlig Beundrare

Sexig? :O

2011-10-17 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0