Uppdraget avslutat...

Jag, mamma och Lisa åkte till Upplands väsby idag för att träffa två av mina bästa vänner någonsin. Jag har inte träffat dem sen den 22 December 2010 och insåg idag hur mycket jag saknar dem. Men de bor på världens bästa ställe och har fått massor av nya bästa kompisar som verklar vara härliga tjejer och kille. Jag hoppas verkligen de trivs tillsammans. Massa pussar och kramar och lite motion blev det, klo klippning och mer pussar. Det är såklart mina gammla kaniner Smulan (Mimmi nu) och Brauni jag pratar om.  Var där i en timme och det blev en massa bilder. Här kommer några

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Nä gud vad söta!=)

2011-10-16 @ 20:16:12
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0