Pepsi

Idag åkte jag till Säva efter skolan, gick en promenix med Pam, hon var glad och buffade och lekte hela vägen. Sen gick jag och elin och gjorde iordning Pepsi och började gå mot ett stall där Kristin har sin häst, eftersom Kristin är borta ska Elin rida hennes Häst Cádiz.  Jag red lilla Pepsi tillbaka och sen blev det lite lite jobb i ridhuset. Senast jag red Pepsi var i våras och jag kan säga att Elin har gjort ett fantastiskt jobb med honom. Det är som en ny häst! Helt underbar att rida på om man jämnför.  Skrittade, travade och galopperade lite enkelt men en liten
film finns det.  Men som sagt hon har gjort ett fantastiskt jobb!

Kommentarer
Postat av: Eliiiin >'<

Tack så hemskt mycket älskling, det betyder oerhört mkt ,<3

2011-10-27 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0