Kork sammanfattning

Går dagens tävling gick väldigt bra skulle jag vilja säga. LC - Snowy gick extremt bra. hon gick frammåt och lyssnade på alla hjälper. Jag fick hjälpa henne lite över hindrerna bara men det var mest bara kul faktiskt. Över sista hindret blev jag taggad för omhoppning ochråkade själv göra så att vi rev sista. surt men sånt är livet LB/Lagklass. Den gick också bra i alla fall första halvan. Hon tog för sig, hade en bra galopp. tog tag i hindrerna och det var verkligen extremt roligt. underlaget släppte dock och vi va nära på att gå omkull, jag tod emot på på henne med handen innan vi fortsatte banan. Totalt blev det 12 fel och jsg fick åka in till akuten direkt efter med min hand. Bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0