KOLIK!

Som rubriken säger har Pam varit utsatt för ett kolikanfall idag, dock inte allvarligt. Katta på Säva ringde upp mig runt 16 och sa att de var ute och gick med Pam eftersom hon troligen hade ett kolik anfall. Vi åkte såklart dit på en gång, och började med promenader. Efter två små promenader verkade hon piggare och fick lite betfor som hon slurplade i sig. Hennes ögon började se piggare ut, hon stod upp hela tiden och rörde sig lite bättre. Jag stannade kvar en timme till och gick två promenader till innan jag kände att jag vågade lämna henne ensam. Nu kommer personalen på Säva ha lite koll på henne underkvällen och morgondagen. Jag är så extremt tacksam för att stå på ett så bra stall som Säva. Personalen är verkligen toppen och jag kan inte mer än vara tacksam!
Det är vekligen inte våran höst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0