Helt grymt!

Godmorgon allihopa, Helgen ULK har varit helt grymt!  har inte haft såhär roligt på länge och ja vissa saker resulterar i andra kan man väll säga. Har fått veta intressanta saker om djurskyddlagarna, brandsäkerhet och hur man leker med inlärning i olika åldrar.  Om man ser det från andra sidan har jag lärt mig hur det  känns att vakna upp med en bula man inte vet var den kommer ifrån och hur man klättrar upp på tierpsstadsskylt. Ja det finns lite olika saker. Helgen har i alla fall varit helt grym, saknar alla redan. Nu tänkte jag träna lite faktiskt innan jag drar till Säva för att gå med älsklingen och ikväll åker jag till min andra älskling. Fullt Upp, men jaf är iallafall ledig tisdag och onsdag. Men nästa vecka är det lov!

Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Vilken härlig färg & tecken! :)

kram felicia

2011-10-24 @ 20:21:07
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0