De tre bästa sakerna

Om jag skulle behöva säga vad de tre bästa sakerna i mitt liv var just nu, då skulle det nog vara

Pam
Min underbara ponny, Hon finns alltid där förmig oavsett vad. Vi gör allt tillsammans och det är verkligen den jag faktiskt litar mest på av alla. Underbara älskade ponny. Kärleken till henne är strörre än någonting annat. Jag kommer aldrig klara mig utan henne.






Mina underbara vänner

Utan er skulle jag inte klara av någonting, det är ni som betyder mest. Alltid veta att ni finns där, vad som än händer. Att ha personer att lita på och alltid ha så extremt roiggt med. De får mig alltid på bra humör och jag vet inte vad jag skulle göra utan er







Rikard

Han är en av de bästa sakerna som har hänt mig. Att jag har någon som alltid (och då menar jag alltid) lyssnar och förstår mig. Vi gör så extremt mycket roligt ihop och jag njuter av varje sekund. Är alltid lycklig i hans närvaro. Jag älskar honom mer än jag faktiskt trodde var möjligt. Världens mest underbara pojkvän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0