2011-10-10

Som ssagt är jag hemma efter ett par dagar på Akademiska sjukhuset. Jag åkte in i torsdagskväll, De tog en massa blodprover och andra tester. Klämde på mig och jag fick göra ett EKG.  De bestämmde sig för att jag skulle få stanna eftersom jag hade så hög feber och behövdwe en chock dos i blodet av antibiotika.
Jag mådde bättre hela nästa dag dock min feber spökade lite och jag åt verktabletter hela tiden. Rikard och Anton kom och hälsade på och på kvällen fick jag byta avdelning.
Jag har i princip haft hög feber ända till idag och därför fick jag åka hem men de behandlingarna jag fått har varit att jag har fått antibiotika i handen genom en infart 2 gånger om dygnet. sen har de självklart tagit massa blodprover varje dag. En dag stack de mig i foten i sökande efter bra blod och jag har även gjort ett ultraljud på mina njurar, vilket tydligen såg bra ut.
Mina värden är fortfarande inte helt bra och jag ska in imorgon och ta tester igen på morgonen men jag får i alla fall vara hemma nu.
sjukdomen jag har haft är en njurbäcken inflamation som jag sa tidigare men jag har inte svarat på medecineringen som jag skulle, det var därför jag böev så jätte sjuk. Bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0