Söndag

Ikväll blir det Globen, kommer bli extremt kul! Älskar stämmningen, älskar shoppingen och älskar showerna! Fick en kommentar där man tyckte att globen var ute och att man ska gå på falsterbo. Men vet ni vad? Jag tycker globen är fantastiskt med alla shower, men falsterbo är också kul så varför inte bara gilla båda? Båda är ju Asroliga!

Ska snart väcka pojkvännen om jag inte gjorde det nyss när jag ramlade... Sen åker jag till jobbet jobber, fixar med Pamsan och sen iväg med familjen + Bästaste Kristin till Globen!

Kommentarer
Postat av: andréa

De är verkligen kul att läsa din blogg Anna. Du skriver och gör så härliga saker! ;)

2011-11-27 @ 17:00:30
URL: http://berryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0