LYCKLIG TJEJ

åhhh, idag har varit den bästa dagen på länge. Jga vaknade upp bredvid Rikard, mycket mysigt, Sen iväg och Jobba. Efter det var et dags för dagens höjdpunkt. Jag fick rida på Pam <3 guuud vad jag blev glad. Jag kände mig hemma och känslan av att det är vi två är där. Jag har saknat det så mycket. Under bara ponny. Åkte iväg på eftermiddagen till sporren och köpte ett fleecetäcke. Det får ni se sen. Kom hem och jag fick ca 10 tröjor av olika slag från mamma.... Undra hur dagen slutar, tror inte den kan bli mycket bättre...

Jag fick en jätte fin kommentaridag också som jag bara måste tacka Jessica för.Jag blev så glad när jag läste den  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0