Härnösand

SOm sagt har jag varit i Härnösand med Rikard och hans syster Rebecka sen i Torsdags. Vi kom upp runt 13 tiden och åt lite lunch. Sen åkte vi hem till Rikrads Mormor Alice. Placerade in våra saker i ett rum i källaren. inann vi fikade tog någon lite promenad och fixade iordning allt. Dagen efter tog vi det lugnt på morgonen, sen for vi iväg till Rikards morbror och deras kusiner. Ebba, 7, och Filip, 9. Vi spelade massa spel och så blev jag verkligen imponerad av FIlip som kunde lösa en Rubiks kub på 3 minuter. Han kommer bli riktigt smart! Sen åkte vi hem till huset igen och tog det lungt. Igår åkte vi iväg till Rikards andra morbror och deras barn Olle och Oskar. De är inte så gamla så det blev lite lek med dem medans Rikard provade lite kläder, sen tog han över lekandet lite. Men såklart var alla med. var länge sen jag fick en låda klossar slängt över mig eller ett barn som sprang fram och klängde på mina ben.
Mycket god mat och alla var så snälla! Idag tog vi det chill på morgonen, duschade lite åt lite frukost innan vi gav oss iväg hemmåt tsm med Rikards farmor & farfar.
Alla dagar har varit underbara. Alla personer jag träffat har varit super snälla och man trivs verkligen i deras sällskap. Jätte god mat och såklart är det bästa av alllt att jag fått spendera massa tid Tillsammans med Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0