Gymmat

Följde med mamma till hennes gym idag och tränade, Det var extremt roligt och jag kämpade verkligen. Nu i efterhand känner jag att jag verkligen kommer få träningsverk i rygg och mage. Men jag ska med henne dit igen på Onsdag och sen blir det troligen själv dit på torsdag för att få ut maximalt av första gratis veckan. Gymmer är Women Wellness. Det finns tre stycken i Uppsala och idag var vi i Boländerna. ett extremt trevligt gym. Nytt och fräscht, Det finns massage stolar och i duschen är det levande ljus och lycktor. Det finns shampo och balsam där och extremt trevlig inredning. De har både vanligt gym och olika pass. På Onsdag ska jag gå igenom alla maskiner och sen tänkte jag köra tre eller fyra pass jag vet att ett av dem ska vara Zumba sen vet jag fakiskt inte vad de andra ska vara...
Just nu känns det här som det perfekta gymmet för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0