För snäll

Under en ganska lång tid har jag mött ett problem som jag har med mig själv och det är att jag verkligen är för snäll. Jag låter personer komma undan med saker jag inte tycker är okej. Jag har svårt att säga emot folk när de börjar argmenteta om en sak jag inte kan så mycket om även fast jag har egna åsikter om det. Jag orkar inte dra upp så mycket men det finns mer. Jag måste helt enkelt börja stå på mig mer och våga. Men fortfarande vara den här snälla tjejen. Vi får se hur det blir, men det är ett problem jag verkligen vill lösa


Kommentarer
Postat av: Elin

Kämpa på bara, så ska du se att allt löser sig!:)

2011-11-20 @ 11:46:39
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0