Torsdag

Torsdag
Vaknade vid 8 och det var frukost halv 9. Sedan var det lite fritt innan vi skulle paddla kajak. Dock var vi bara 8 st som paddlade, de andra vågade inte ifall vi skulle välta. I min kajak var det jag längst fram, Michelle i Mitten och Pontus längsbak. Det var super kul verkligen. Vi kom fram til lett naturställe där vi kollade på gammla saker sen forntiden. Innan det var dags att åka tillbaka för lunch. Efter det låg vi på stranden och tog det lugnt. innan middagen körde vi klart 5 kampen, fast minus en gren. Vi klättrade på backar och sen sköt vi med pil och båge. Allting var så sjukt kul. Middag sen minigolf, Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv, Vårat spel var bäst. Kan ju säga att min poäng var 36 med ungeför tre "hole in one" och sen hade vi högsta poäng på 88. På kvällen sen bastade vi och grillade. Vi hade det siper mysigt.

Natten var ingen natt. Var vakna hela tiden. Vi var 9 personer i stugan. Det var fullt röj, vissa klättrade upp på taket andra bara slängde sig överallt, kl 03,40 bestämde vi oss för en promenad, det blev en promenad i bara täcke.i kanske 2 km sen lade vi oss vid stenar vid havet med täckerna och kollade på soluppgången. mycket mysigt. Sen var det dages för en ny dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0