Stallet

Jag fick åka iväg första gången till stallet sen i söndags idag. Gick och hämtae Pam i hagen. Hon kom mot mig när jag ropade och gick efter mig tills vi kom till hagens öppning,  då blev det grimma på. Hon var så glad hela tiden stod med öronen frammåt och kolade vad jag gjorde.
Gick upp till ridhuset. Körde ett ganska lugnt träningspass. Fokuset var på Galoppen. Det var mest det vi tränade på. Många tror att om man travar runt på tygeln så bygger man jätte mycket muskler på hästen, visst det gör man men galoppen är det bästa för att träna rygg och ben.  Just därför kämpar vi hårt med galoppen.

Blev en dusch för henne efteråt innan jag blev tvungen att åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0