Söndag

det har varit problem att blogga i helgen då blogg.se har varit lite nere därför ingen uppdataring.

Igår jobabde jag i alla fall fram till 12 sen fick jag ut och red på ponny plutt, red på ute banan. Har aldrig gått så bra att rida ute förut! Hon var helt fantastiskt fin och lyssnade på allt. Tog alla hjälper, vilade på steget, trampade på. Ja, helt fantastisk var hon. Jag hoppas verkligena tt det kan gå så här bra ute hela tiden. Vi flyttade lite för skänkel men mest tränade vi på serpentin bågar, allt från tre till sju stycken, börjde henne ordentligt och såg till att hon väntade på mig och inte stack ut med någon bog. Allt fick så fantastiskt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0