Onsdag


Onsdag
vi sammlades utanför skolan kl 7, åkte in till Uppsala och gick på bussen som skulle ta oss till grisslehamn. Vi kom dit och gick på färjan. Började direkt med att gå till Brunch buffén när båtan startade. Alla åt sig mätta och glada. Måste säga att efterrättsBuffén var super. Sedan gick vi runt och hade allmänt kul i 1,5 timmar innan vi var framme. Sedan var det dags för 1,5 timmes bussfärd som skulle ta oss till campingen. Det var super mysigt överallt, stugorna var små, det fanns plats för 4-5 st i dem.

Vi fick gå en liten promenad, han visade oss ett fågeltorn som man kunde klättra upp i och massa andra roliga saker. Efter det gick alla till stranden, jag badade faktikt! det var inte varmt men jag gjorde det. Det var volleyboll spel på stranden och en massa annat.

På kvällen sen var det början av en 5 kamp. Då började vi med att kasta bollar genom ringar och sen kastade vi pil. Vi körde i stug lagen och vårat lag lag ganska långtbak i poängen....

Natten var helt sjuk! I våran stuga bodde vi 5 st. Jag, Michelle, Josse, Ronja och Elin. Men jag kan ju säga att om det kommer in supermånga personer så blir det ännu fler än 5 st. Vi var totalt 11 personer som "sov" där. Det vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag var nog en av de som var bäst på att somna och vakna. Totalt fick jag 4a timmars somn men det fanns de so dygnade helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0