MALAGA!

Nu är klockan halv fyra och vi ska snatrt iväg till Arlanda mot destinationen Malaga.  Vi ska vara borta tills Torsdag och jag är osäker på om jag kan blogga någonting alls.  Vi har en kompis som har en sommarstuga där nere så vi ska få hälsa på. Det är tydligen ganska precis vid havet och en pool.  Jag vill nog helst ligga på stranden hela tiden men vi får se vad de andra vill. Måste ju vara lite snäll.

Aja nu äre dags för avfärd. Hoppas ni kommer ha det bra här hemma i sverige, för det kommer jag ha fast i sydligare delar av Europa!





Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Inte alls avundsjuk, inte alls...host x) Ha det så bra ;)

2011-05-28 @ 09:55:49
URL: http://forfour.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-05-28 @ 13:22:05
Postat av: Jenny Z

Åh vad härligt. Här i sveige bara regnar det ju. Ibland regnar det inte men då blåser det istället.

2011-05-28 @ 13:23:38
Postat av: Anonym

Lägg upp bilder sen :)

2011-05-30 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0