Lördag/söndag

Började med att åka och köpa Iphonen. Sen iväg till Kunskapsskolans öppna hus. Träffade massor med vänner, verkligen kul, drog iväg mot mitten utav uppsala och var social. åkte hem med bussen 17,40. Drog med mig en kompis , vi fixade ganska mycket med itunes, min iphone och lite mer.


Idag ska jag iväg och jobba. sen blir det ett pass på Pammie, dressyr eller uteritt tror jag. Vi får se, Sen blir det hem, sola hoppas jag på, det verkar ju vara väldigt fint väder. Måste dock komma ihåg att smörja in mig idag. Ska försöka komma igång med det sista med iphonen också.

ganska lugn dag men det är bara skönt


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur högt har din syrra Lisa hoppat i hela sitt liv? :P

2011-05-09 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0