Lasergame

Sen drog man mot uppsala. Förljde med Kristin när hon klippte sig, sen åt vi en sallad innan jag köpte TRE  par  skor. Vid ett gick jag iväg för kl två var det dags för mig att spela lasergaame med mina kompsar från Örsundsbro. Vi var 7 tjejer, sen kom det 4 killar till. Vi delade upp oss i lag 3 el 4 tjejer i varje och 2 killar. Jag pelade i grön lag. Vårat lag vann så hårt! vi var jätte bra. 
 
För er som inte vet går laser game ut på att amn är två lag, båda lagen har en egen våning, med halvhöga väggar, tunnor och allt man kan gömma sig bakom. Alla deltagare har en väst på sig och ett laser vapen. Det går sen ut på att treäffa motstånadarna och skjuta ner det andra lagets bas. så man springer runt där bland våniingarna och slänger sig.


Det var i alla fall mycket kul. träffade motståndarna ca 30 gånger och sköt ner basen tre. totalt blev jag träffad 8 gånger, så jag är ganska nöjd.

Det här är någonting jag tycker att alla borde prova på.


Kommentarer
Postat av: Sara

Najs! :D

2011-05-15 @ 13:27:49
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0