Underbart

Vad ska man göra i det fina vårvädret om man inte ger sig ut på världens mysigaste utskrittning. Har nog aldrig varit såhär underbart och mysigt att skritta ut. Solen i ansiktet hela tiden och både ponny och ryttare var på bästa humöret!

Vi red ganska långt på banvallen, Men sen stod det en traktor och en bil som Pam inte vågade gå förbi, Jag satt av och försökte leda men det gick inte det heller så jag satte upp och vände. Vi slank in en bit på en skogsremsa med blandad terräng. Jätte mysigt och Pam är som lyckligast när hon är i skogen, Då trycker hon på som attan och det ska gå fort fram!  Sen gick vi ett varv på en äng innan vi vände och gick skogsstigen tillbaka och sen banvallen hem. Jätte mysigt. Vi jobbade sidverts på de ställen där det gick annars så var det mest att jobba undersog och ställa åt både höger och vänster det var fokus på.

Pam är nog världens roligaste och bästa ponnyn som finns. Hon gnäggar när jag kommer är alltid glad och man blir bara lycklig av att vara med henne, Varje stund är värt mer än en människa kan betala. Jag upplever total lycka i hennes närvaro.

Jag har haft en sån tur som hittade just henne, jag bara hoppas att det kan hålla i sig för alltid<3


Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Kolla gärna in min blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad En Satsande Ridskoleryttare.

Just nu har jag en "dagens blogg"-tävling pågång där det ända du kan vinna en länk till din blogg, det ända du behöver göra är att kommentera "jag är med"!



Btw. Väldigt fin blogg :)

2011-03-09 @ 13:45:20
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0