Trött!

Idag var jag uppe på jobbet vid halv 8. Vi var bara 2 stycken som skulle jobba men det gick bra ändå, Alla sävas ekipage var snabbt borta från stallplanen och vi jobbade på i snabb takt! Var klara runt 12 och då jag jag super trött. Tävlingen hade tydligen gått bra båda C och D ponnyn Dm titeln gick till Säva.  JAg höll på att somna när jag stod och pratade med alla efteråt och medans jag hjälpe Elin så jag bestämde mig för att åka hem. Tog det lugnt ett tag men det var fint väder och jag tänkte att jag kanske blev piggare ifall jag gick ut. Så en promenad blev det.

Nu har jag precis kollat klart på film och funderar starkt på att snart sova. KLockan är lite men en trött anna  ska inte bli en sur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0