Rubrik

Tjolahopp tjolahej. Dagen gick förvånansvärt fort. Jag var riktigt duktig och förstod faktiskt franskan, jobbade klart allting i religion och löste de svåraste mattetalen!  Idag avr en sån där kämpar dag då man bara gick runt och var glad!   Åkte till stallet, Skrittade ut på en fantaastik tur med Kristin, Det var så länge sen vi red tillsammans och äntligen fick vi chansen! Nu ska bara Min ponny bli frisk så kan vi rida ut igen! Det är nog en av de sakerna jag saknar mest. Alla galna uteritter!

Nu på kvällen har jag bara pluggat, jag har ett engelska prov imorgon, massa ord gramatik och så lite läs- och hörförståelser


Bästa ponnyn och bästa vännen <3


Kommentarer
Postat av: Kristin

bäääst <3

2011-03-03 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0