Pam Söndag

Nu är det faktiskt fullrulle på våran igångsättningn och det går super snabbt framåt.  Idag red vi mot ölsta igen. Det är  en så bra väg ifall man vill trava så det kommer nog mest bli den.  Vi skrittade på som vanligt men idag tränade vi skänkelvikningar som gick med vägen och inte över den. Det gick super. Hon har lite svårare att flytta för höger men det märksa knappt någon skillnad. Treven bortåt var underbar. Asså Min hästa är så fantastisk. Så fin. vi travade bara rakt fram men hon var avslappnad och arbetade bra. Samma sak med andra traven. Så fin ponny. Som sagt lade vi på en trav till idag. Läghger ju på en varje dag och det går frammåt.

Måndag: 8 min
----
Söndag: 18 min

Som sagt är det en snabb igångsättning men en dag ska hon vila och en dag ska vi vara i ridhuset och skritta över bommar efter att vi travat ute. Tror det blir tisdag eller onsdag som bommerna kommer fram.

Men nu kör vi hårt v 15 så får vi hoppa låga hinder igen, Veckan efter kan hon gå hoppträning. Nu är det inte långt kvar, Fy satan vad jag längtar!


Snart är du och jag på topp igen

Kommentarer
Postat av: marre

vilken charmig ponnY! :)

2011-03-14 @ 07:00:33
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0