Pam Lördag

Vi red en tur mot ölsta. Hon var sjukt fin i skritten i början. Bjöd framåt. Tog minsta lilla hjälp och rörde och arbetade perfekt. Jag satt där och flyttade henne för vikterna och idag blev det lite mer öppna och sluta. Hon var super fin. Hon är mjuk och böjbar trots vilan. Inte exakt lika mycket som förut men inte så stel som hon borde vara. Första traven bortåt var sjukt pigg men lite motsträvig men energin var nästan starkare än någonsin, Vi gjorde två skänkel vikningar också. Jätte fin. När vi travar lyfter hon upp rygen och får en power frn bakbenen som man msåte ta vara på. Skritta upp och ner för en backe och var sedan på väg hem. Traven hem underbar.  Världens flyt. Hon är jätte fräsch och har världens glädje. Hennes livsenergi är på topp nu!

Jag fattar inte att jag är ägare till världens underbaraste ponny. Den turenjag har haft. JAg älskar min tjej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0