Pam

Måndag
 Red mot mälaren, Hon skötte sig utmärkt. Jobbade på och gick på tygeln nästan hela tiden. Hon kändes avslappnad och mjuk, vilket är ovanligt ute. Fiiina Ponny, flyttade även skänkelvikningar i traven över vägen. Super fiiin. Älskar dagar då det ska gå så bra! Man får en sån himla bra känsla och allt blir bara positivt!


Tisdag
Det gick inte alls lika bra idag. Försökte få med känslan från igår men Pam sprang och var stissig hela vägen bort. Jag försökte allt jag kunde arbeta och få henne avslappnad men det gick inte alls som jag ville. På hem blev hon dock avslappnad och förstod vad jag ville. Så skötte hon sig perfekt! Så vi började dåligt men avslutade bra!


Måste skaffa nya bilder till datan, har inte fått in några än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0