Ovärd dag...

Skolan idag var den dryagste dagen på länge!  Började med 1,5 timmes håltimme. Helt jävla ovärd! Fanns ingenting alls att göra. Satt där och pratade med vänner och klassen. Gick igenom vilka gymnasium alla hade valt och lite så. Sen var det No, Blandade suror och någon lurade mig att lukta på en syra så det brände och sen ran det ur ögonon i en kvart! hemskt! På Matten fick jag tillbaka provet jag gjorde igår, 0,5 poäng från MVG, Surt!  Sista lektionen fick jag tillbaka So uppstasen jag skrev, MVG på den! Super! Nöjd med arbetet, Hoppas jag får MVG på provet vi har om samma sak imorgon också. Plugg Plugg! 

Resten av kvällen kommer bestå av plugg! Surt men måste man så måste man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0