Ny dag

Godmorgon allihopa! Idag är det Tisdag. Vilket betyder att det är kort dag i skolan. Aja, händer väll inge speciellt. Skola som vanligt sen har jag fått en fråga om min utrustning så jag tänkte att om jag hinner ska jag gå igenom den.  Jag har två prov den här veckan också så jag har det lite stressigt men det borde fungera! SO imorgon om andra världskriget och Engelska på fredag. Tror båda kommer gå bra, men man ska inte säga någonting i förväg.

Pammie ska få komma ut i 50 minuter idag. Vi får se till att hitta en väg som ät tillräkligt lång. Annars får vi göra en i den djupa snön!



Kommentarer
Postat av: Helena

Klart ni ska rida i djupsnön! :D

2011-03-01 @ 19:17:56
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0