Nationella i Kemi

Idag har vi utstått det nationella provet i Kemi. Jag tänkte hela tiden att det skulle vara grymt svårt, Det var det dock inte. Mycket enklare än vad jag tänkte mig! Vi började provet halv nio och skulle sitta kvar tills kvart över 10. Jag var klar en kvart innan, så ungefär 10. Det var 13 blandade frågor, Jag svarade på allt. Många utförligt ch bra. Hoppas verkligen jag får ett bra betyg. Sen skulle vi förbereda labben. Vi skulle göra samma effekt som en brustablett i ett vatten glas med citronsyra och bikarbonat. Enligt mig en enkel uppgift. Hoppas att läraren godkänner mina förberedelser och att jag får göra den.

Resten av dagen gick super. Hade bild direkt efter lunch. Mitt hus blev helt okej, Det blir ju aldrig som man föreställt sig, men resultatet blev bra!

Matte siste lektionen var lite flummigt, det är klart att man inte orkar eftetr ett stort prov på morgonen. Sen blev det buss till stallet och en mysig uteritt på Pammie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0