Modig

Idag blev det ett sent ridpass på Pam. Eftersom jag gjorde annat under eftermiddagen blev ridpasset inte förren närmare 18. Det var dock fortfarande ljust ute.  Vi red lite olika vägar ifag. fram och tillbaka till ett ställe som jag faktiskt inte vet vad det heter, dit och tillbaka till korsningen  han vi med 6 trav intervaller. Sen red jag en bit mot mälaren och tillbaka för att kunna rida alla mina 9 stycken. 

Idag var även första gången jag red på Vanligt tränsbett sen jag började igångsättningen. Hon gick riktigt bra på det med. Hon var lite pigg och stark men jag lyckdes hålla in henne.

Vi tränade lite skänkelvikningar och ganska mycket halt och ryggning. Pam var super duktig. Nu när vi kör skänkelvikningar behöver jag mest använda vikten. Hon har blibit super duktig och lyssnar bra på det!

Pammie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0