Mobilen / sms

SOm de flesta vet skickar jag ganska många sms om dagen, ungefär ca 200 eller liknande om dagen. Det har gett vissa konsikvener. Räkningen har stiiigit som sjutton och jag har bestämt att faktiskt dra ner på smsen. Känns super jobbigt mne någonting måste ju göras. SÅ jag ska nog lägga min mobil i skåpet i skolan och bara låta den vara. Det är jätte jobbigt men så är det. Så om ni messar mig så finns det riska att jag inte svarar.  I eftermiddag kan jag skicka lite mn inte alls så mycket. Är det någonting är det bara att ringa. Svara alltid när jag kan.

Hmm Det var nog det. Så ni vet :)


Kommentarer
Postat av: José :>

he he he skadeglädje ;)<3

2011-03-26 @ 16:04:23
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0