Lördagen

Åkte som sagt till stallet. Hämtade In Pam från början. Borstade och gjorde henne fin. Red vid kanske kvart över tio. Red mot Tibble idag igen. Det gick super bra. Hon lyssnade bra och flyttade och rörde sig bra. Arbetade igenom hela sig.  Sen putasde jag igenom min hoppsadel och mitt pelhamträns nogrant. Snabb lunch inann jag gick ut och putasade min dressyr sadel och svarta träns. Putsade även Elins saker till SNowy som hon ska ha imorgon.

Fälltävans möte i klubben o en satsning. Vet inte om jag riktigt vill satsa på fälltävlan men vi får se. Måste nog tänka lite.

Sen stod jag och var social med Kristin och Elin medans Elin borstade Snowy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0