Imorgon

Imorgon ska Sävas två Ponny hopplag iväg och tävla första omgången för våren i Tierp. Jag själv ska med som coach eftersom jag itne får tävla i den här divisionen så hjälper jag gärna till istället. Ser till att allt blir bra och alla är nöjda.  Engligt uppgifter ska jag mest stå på framhoppning och se till att allt går bra för Säva ekipagen. Tror det kommer bli en super dag. Mycket skoj, spänning och många skratt! 


Imorgon går bilen från Säva vad 7, vilket betyder att vi ska avar där runt 6. Vilket betyder i sin tur att jag ska upp 5. Men får itne glömma att det är omställning av klockan så egentligen så är det som att gå upp 4.

I våran bil så står Helmut som Lisa rider och Snowy som Elin ska rida. Kommer gå super för båda!

Hmm nu ska jag fixa lite och sen bir det att sova tidigt tror jag,

Lycka till alla Säva ryttare!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hm.. jag visste inte att ni körde hästarna i bilen.-. Vi kör på transport vi :D

2011-03-26 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0