Hopptävling

Godmorgon allihopa. Idag är det lördag men det blir en del att göra ändå. Tror jag ska in till Uppsala och köpa några saker innan jag beger mig till Säva för att först skritta på Älskade Pam och sen hjälpa min kompis Elin med att fixa häst och saker till tävling som de ska på imorgon. De ska till Uppsala PK för att tävla i lektions DM i hoppníng, Det kommer gå super för dem två och även för alla andra lektionsekipage som åker från Säva. Tyvärr måste jag stanna hemnma och jobba på förmiddagen. Ska föröka få någon att hålla mig uppdaterad via sms men det brukar vara fullt upp på tävlingsplatser så det kasnke inte blir så mycket innan de kommer hem.

Nu ska jag börja göra mig i ordning, Så jag hinner med allt idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0