Fullrulle

Det sin jag trodde skulle bli en lugn eftermiddag blev något annat. Från en lugn förmiddag blev det en lite hetsigare eftermiddag. Fick ett sms kvart över elva om jag kunde rida en häst. Slämngde i mig lite lunch och stack sen till stallet. red både Lincoln, Pam och Lene. Alla får var sitt inlägg senare. Sen var det dags att hjälpa Elin inför tävlingen imorgon. Hon gjorde det mesta själv trots att jag erbjöd massa hjälp. Fick mest stå och vara social istället.

Åkte hem och tog en skön och varm dusch efter dagen, En god middag och sen hamnade jag i soffan framför Tv och där sitter jag även nu.  Kollar på filmen "A lot like Love" Riktigt bra faktistkt får e hur länge jag håller mig uppe ikväll. Är trött nu faktiskt! MEn filmen ska jag se på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0