Busiiiiiiiigt

Skola som vanligt bara att vi böt ut sista lektionen mot matte för att träna inför Mattetävlingen 30 mars. Kan ju säga att koncentrationen inte var på topp men skönt att slippa tyskan! Vi ska ha två till tosdageseftermiddagear med matte istället för tyska, Skönt!

Åkte till stallet och Skrittade på älskade, Var ett fysjutton till väder så jag gick in i ridhuset. Får ju egentligen inte vara där inne men om värdet var som det avr idag ( blåste, regnade och snöade) så går det itne att rida ute, Har gjort det varje dag i 2½ månad nu så en gång inne lär ju inte skada. Pam var frusktansvärt fin. Hon gick snäll och trampade under och arbetade med ryggen. Flyttade också skänkelvikningar som var perfekta. Hon har ju haft lite svårt för det förut men nu går det som smort.
 
Motgång förder framgång. Ja den här sparken gjorde så vi blev bra på skänkelvikningar. Mycket positivt. Har även diskuterat med Pappa och Pam ser såpass fräsh ut att om det är bra väder börjar jag trava imorgon. Hoppas Hoppas hoppas att det är det nu. Så snart är vi på g igen och alla ryttare får se upp när vi är tillbaka på banorna!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! jag säger det här för att hjälpa nu! Jag har sett så många exempel när man har stressat med att komma i gång efter en skada, vilket har resulerat i att hästen har gått sönder igen! om någon av mina hästar skadar sig är det nästan så att jag skritter dom några dagar längre än va vetrinären säger. man kan aldrig få för mkt skritt!! vill bara att du ska tänka lite på det, jag vet hur mkt man längtar att få komma igång igen men man vill ju att det ska hålla åxå :)men du vet säkert vad du gör, du verkar som en klok tjej :)

kram

2011-03-11 @ 08:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0