BlockHalt

Som sagt fick jag ett Samtal från pappa om att Lene var blockhalt. Hon kunde inte stå på benet och låg mest i sin box som jag uppfattade det. Men Katta hade kollat på det och trodde bara att det var en hovböld. Vi fick ut hovslagaren som kom vid 19.20. JAg kunde stanna hemma eftersom jag verkligen behövde plugga. De skulle ringa ifall jag behövde komma.  Men inget samtal om det. Det var en höv böld och de fixade med den så nu Är Lene bandagerad och fin. Mycket tråkigt för Lisa tycker jag då hon ändå inte är helt klar med igångsättningen än. Men vi får vara glada över att det inte ar någonting allvarligare.

Lene mår i alla fall bra och är snatr igång igen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch vad jobbigt! Ja tur att det inte var allvarligare! :)

2011-03-16 @ 07:51:06
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0