Uppsala PK

Tävlingarna idag gick super bra och jag är så sjukt nöjd!
Lätt C Pammie var super fin under hela framridningen, red lite skänkelvikningar och några rörelser som släpper ryggen lite. Gick ut på framhoppningen, Hopapde igenom räcket två gånger och samma på oxern, Pam hoppade stort och fint över. Inne på banan så var grunden sjukt fin. Pam var så duktig, gick vidare till omhoppning och när vi kommer på en rackstäcka mot ett räcke får ajg inte ihop henne och lägger hene fel, hon hinner inte backa av och vi craschar hela hindret, övre bommen flyger kanske 15 m fram och jaa, ni får se själva sen. Klockade resten av banan och Ponnyn var super fiiin. Jätte nöjd trotts min miss
Lätt B samma på framridningen här dock red jag fram lite kortare. Hoppade några språng på framhoppningen. Ååh så fin hon var. Gick in på banan. Hopapde allting superfint. bra takt och tempo. Nollade grunden och så var det dags för omhoppningen. Jag råkade lägga henne fel i kombinationen och så drog vi till oss ett stopp men det var totalt mitt fel. Körde igen och nolalde resten.  Vilket var super bra! av 20 starter var det 2 som gick 0+0 och det var 3 som gick 0+4, så jag hamnade på en femteplats precis utanför planering. Men med sådana reslutat är jag nöjd för det visar att det var lite knixigt på banan.
Bilder kommer senare

Kommentarer
Postat av: Olivia Palle ♥

grattis! :D

2011-06-19 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0