Underbara Tjejer!

Jag är så sjukt glad just nu!  Och det har två super gulliga tjejer från Ridklubben fått mig att bli. Just det två tjejerna heter Jenny Zettergren och Nathalie Eriksson.
När jag kom ner från hopppträningen idag upptäckte jag en påse som hängde på Pams boxdörr. Det stod "till Anna och Lisa" på den, sprang direkt till Lisa och så gick vi till klubbis och kollade vad det var.

Vi tog fram och det var jätte fina kollage samt ABC. Ett till mig och Pam och ett till Lisa, Helmut och Lene.  Jag blev så glad och rörd att jag nätan började gråta. Det var jätte fint och jag ska sätta upp det brevid mina rosetter på väggen,så fort jag får fram en ram!
Jag måste säga att Jenny och Nathalie är värda världens största tack! Jag är verkligen super tacksam och glad!
Ni är Bäst tjejer!
Ännu en gång, Världens största tack, och jag ska minsan se att ni får någonting tillbaks ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aw, vad gulligt av dem :)

2011-06-11 @ 07:28:42
URL: http://forfour.blogg.se/
Postat av: Jenny Zettergren

Tihi. Om Du sk akunna ge nåt tillbaka så kan du be Lisa om mitt nummer För då kan vi kanske bestämma nån dag som vi kan träffas i säva eller nåt.



/Jenny

PAM ÄR BÄST!

2011-06-11 @ 08:43:11
Postat av: Josäfin :>

Fy vad gulligT! :D

2011-06-11 @ 10:45:33
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Jenny Zettergren

Nej du behöver inte ge nåt tillbaka =)

2011-06-12 @ 15:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0