Träningsläger!

Nu idag sticker jag iväg till Åby Rid och träningsläger (hoppinriktat). Jag och Elin ska åka ner idag, Åker ner kl halv åtta så är vi framme bvid 11. Hästarna får stalla in sig och slappna av innan det börjar kl 13. Bilresan ner tar ganska lång tid men vi tror det går ganska smidigt.
Aja, vi kommer ha en sån jävla rolig vecka. Tagga sönder dit ner, skulle jag egentiligen vilja säga!
Hoppas ni har det bra här hemma, men nu kommer en överraskning. Bloggen kommer inte vara helt död, utan jag har nämligen en gästbloggare som ska göra sitt bästa för att blogga lite då och då och jag tycker att hon får avslöja sig själv.
Kommer hem på Lördag så hoppas hon inte dödar bloggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0