Sverige!

Nu är vi äntligen tillbaka i Sverige efetr några fantastiska dagar i spanien. Jag har haft det super bra och är verkligen nöjd med allting. Vi kom fram bra i söndags, kl 11 på förmiddagen. Åkte till lägenheten som vi hyrde, packade upp sen åkte vi och åt lunch och badade lite innan vi åkte hem. Andra dagen åkte vi till Nerja. En liten stad i närheten. Tredje dagen åkte vi ill Ronda. En jätte fin stad uppe på bergen. på tisdagen åkte vi till Gebraltar. En egnelsk koloni på en klippudde precis vid spannien. Och i onsdags så var det bara sol och packning. Jag kan ju säga att jag är soolbränd. solen sken starkt och det var varmt alla dagar.

Berättar mer om alla dagar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Cissi

I Nerja, där bodde jag när jag var i Spanien :D

2011-06-03 @ 09:35:17
URL: http://forfour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0