Strömsholm

Idag åkte jag, Elin och Kristin till strömsholm. Det var en strålande sooolig dag med mycket hetta. Åkte dit kvart över 7 så vi anlände där halv 9. Kollade på förklassen till lag sm i ponny hoppning, innan vi tog ett svep bland alla stånd. hittade ett schbrak som jag jätte gärna ville ha. Sen gick vi och åt innan vi kollade på 7-års finalen balnd storhästar i 140 cm hoppning.

Vi bestämde oss för att åka hem i värmen då vi inte stod ut något mer men innan vi stack så gick vbi och köpte det vi ville ha. Jag köpte två schabrak.

Ett Whitaker samt ett BR.

BR
Ett lila hoppschabrak, jätte fin passform och färg. Ganska mörk lila med ljusblåa kanter. Jag gillar BR schabraken jätte myket eftersom de har en otroligt bra passform och är slitstarka utan att någonting börjar se anolrunda ut.
Pris: 300:-


John Whitaker
Ett oroligt snyggt schabrak. Englands flagga på hela. det är ganska tjockt men ett riktigt fint och snyggt hoppschabrak. Älskade utseendet på det, och såklart är märket ett plus också.
Pris 500 :-


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

JW schabraket (L)

2011-06-11 @ 10:45:02
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0