Slut

Nu är grundskolan slut! Det var en underbar morgon, Vi satt och åt tårta och kollade på ett bildspel från 6:an. Kramade alla lärare, sen var det dags för stora avslutningen. Vi gick in tillsammans med, fick rosor av lekisbarnen. De sjöng en låt  och sen var det dags flr lite tal och skit. Vi gick upp och sjöng våran låt, Lät HELT JÄVLA FÖRJÄVLIGT! Sen betygsutdelning. Jag fick mycket bättre betyg  än förra terminen, lite chockad faktiskt! RFedan där började jag gråta inför alla.  Sen sjöng våran lärare en låt och då rann tårarna som floder!
Sedan var allt slut, alla nior samlades utaför och och det rann tårar överallt, alla kramades och sa hejdå. Jag har inte gråtit så mycket på jätte lång tid. Tacka vetja Vattenfast mascara.
Gud vad jag kommer sakna alla, Det var jätte jobbigt och jag klarade inte av mer än att stå tillsammans och gråta i 1,5 timme.
Mina betyg

G (4st)
Franska
Fysik
Musik
Teknik
VG (9st)
Engelska
Idrott
Tyska
Biologi
Kemi
Geografi
Religion
Samhällskunskap
Svenska

MVG (5st)
Bild
Matematik
Hemkunskap
Historia
Slöjd

Sammanlagt 275 poäng. Jag har alltså gått upp med ca 25 poäng, vilket jag är jätte stolt över!

Kommentarer
Postat av: Sara T

Skit bra!

Anna hur räknar man, hur många poäng är g, vg och mvg värt?

2011-06-10 @ 12:44:09
Postat av: rUMSMUS

g-10p

vg-15p

mvg-20p



Fan Anna du tog mig med 5 points ;)

2011-06-11 @ 01:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0